lördag 12 januari 2008

Jobblördag

Tiden springer, men what's new.. Har tillbringat några timmar på jobbet idag, för att få ihop någon sorts powerpoint-presentation till fördisputationen på onsdag. Först var jag stressad och snurrig någon timme, innan jag kunde formulera vad det egentligen är jag vill säga, och hur. Tycker att tiden bara springer iväg, och jag är bara ineffektiv och bläddrar bland olika anteckningar och fattar inte hur jag ska hinna... Sedan, när jag har kommit fram till hur jag vill ha det, vilket tog en bra stund, känns det mycket lättare. Fortfarande massor att göra, men nu vet jag åtminstone VAD jag ska göra. Blev inte klar, men presentationen är påbörjad, och jag vet vad den ska innehålla. Packade med mig vad jag tror att jag behöver på ett USB-minne, och hoppas att jag ska kunna sitta hemma och jobba en stund med det imorgon. För sitta HELA helgen på kontoret, nej där är jag inte än. Inte förrän i... februari.. oj, det är snart. Stackars familjen. Tur att det är tillfälligt. Väldig tur.

Inga kommentarer: