tisdag 26 februari 2008

Glad

Jomenhejsan. Handledare C hade jättebra kommentarer på diskussionen, men inga "krångliga", typ "skriv om". Vi gick igenom texten och hans ändringsförslag, och jag frågade om det här verkligen höll rätt nivå för att stå i en avhandling?

"Jajamensan" sa han.

Jajamensan. Halli hallå, är jag något slags geni eller? Det han läste skrev jag under eftermiddagen och kvällen igår, någon extra mening imorse. Och det var den delen som jag hade bävat absolut mest för att skriva. Gråtit, känt mig hopplös och totalt uppgiven. Nu hoppade jag över de grejerna som jag inte kände mig kompetent att ge mig in i någon diskussion om, och trodde därför att det inte skulle duga. Men, hoppsan, det gör det visst.

Nåväl, halva diskussionen återstår att skriva, och det ska jag göra ikväll. För att kreativiteten ska flöda har jag hällt upp ett glas rött. Hehe.

Skål för Pearlhen, som har blivit fördoktor idag! Välkommen i klubben ;-)!

4 kommentarer:

krusmynta sa...

Men, jag är inte ett dugg förvånad att det höll rätt nivå.

Du ÄÄÄÄRR ju duktig, hur många gånger ska jag säga det ;)

Annica sa...

Hihi, kanske tom smart nog att någon gång kunna skaffa ett riktigt jobb?! Nähä, nu var jag faktiskt lite respektlös mot de som gillar att forska. Skyller på vinet ;-)

~ Kaffemoster ~ sa...

Bra jobbat. Klart du klarar det. Vem tvivlar?

Kramis

gabbiz sa...

Ååååh, vad glad jag blir för din skull! "Jajamensan" är precis det man vill höra. :D

Det här går ju strålande!