onsdag 6 februari 2008

Jag är inte sur jag är inte sur jag är inte sur

Gaah!

Mailade språkgranskaren, om hur jag har tänkt lägga upp mitt skrivande (Background och Introduction denna veckan, Discussion mm nästa vecka), och ungefär när hon kommer att få de olika delarna för granskning. Fick svar, där hon påpekar att om jag är klar med background och intro denna veckan, så ska jag fortsätta med diskussionen, och inte vänta till nästa vecka.

OK.

1) Mitt skrivschema är rejält tajt redan, så det är rätt liten chans att jag får tid över den här veckan.

2) TROR DU ATT JAG ÄR DUM I HUVUDET?

Nej, det är väl bara att inse att jag inte har gjort så bra intryck tidigare, och att hon anser sig behöva påpeka rätt självklara grejer. Det gäller alltså att visa att jag fixar det här. Inte sura till. Tänka positivt - A är åtminstone inte här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gaaah. Måste du ha henne som språkgranskare? Finns det ingen annan? Vilket intryck du gjort på henne kvittar tycker jag, hon beter sig som om hon är dum ihuvudet...
Ingen bebis ännu, tack för lunchen, skitsnacket och att du trots ditt oerhört pressade schema tar dig tid att höra på en högravid, gnällig kollega som nu bara är så trött på att vara tjock och trög. Ebba lev jätteglad för sina nya nappisar och de lades genast i skålen för dyrgriparna.
Vi hörs
Kram
/Hanna

Annica sa...

Jag har ju henne som språkgranskare enbart av den anledningen att jag inte vågar säga att jag inte vill det. Suck.

Lunch och skitsnack var så lite så, tänk om jag kan få vara höggravid och gnällig när du skriver på din kappa - det vore grejer det!

Kram!

Anonym sa...

Färdig och hus först....