tisdag 26 februari 2008

Vill inte det här

Tänk om man hade bara en liten susning om det man skriver är bra eller dåligt. Jag har bara fått kommentarer på det jag hittills har skrivit, av B och G. Och de har bara fipplat lite med orden, och kommit med något extra förslag till stycke - betyder det att det är OK nivå då? Fast iofs, B har aldrig några övergripande kommentarer, och G är inte så insatt i ämnet. Och diskussionen har jag ju fortfarande inte skrivit. Jo, jag har skrivit den del som handlar om paper 1 och 2, och det är väl den som är svårast egentligen, och i eftermiddag ska jag prata med C, som är den som kan mest i ämnet av mina handledare. Känner mig dum, eftersom jag inte kan så mycket som jag borde kunna vid det här laget, men jag måste ju ändå prata med rätt person. Avslöja min dumhet.

Paniken som tidspressen innebär ska vi bara inte prata om. Herregud. Språkgranskning över en helg typ. Inte bra.

Inga kommentarer: