onsdag 23 maj 2007

Handlingsplan

Okej, den här bloggen var ju nu egentligen främst tänkt som ett ställe där jag kunde ventilera ut mina frustrationer över jobbstress och min egen (o)förmåga att klara av det här lilla doktorandprojektet. Dessutom har jag tänkt hänvisa hit som svar på de ständiga frågorna "hur går det? när är du klar?" - åtminstone till dem som jag vill ska läsa här. Alltså: Jag är klar den 30 november. Hur ska det gå till då? Jo, såhär:



Det lär väl inte gå att läsa exakt vad det står på bilden (jo, om man klickar på den), men det bör i allafall framgå att det är ett schema som visar när jag måste vara klar med olika beståndsdelar av artiklarna och avhandlingen för att hålla min deadline. Schemat börjar v 21, dvs nu, och innan v 22 är slut ska jag således ha skrivit introduction och discussion till artikel A och B. Det stora rosa fältet är semester, men jag ska fixa några grejer till kappan då. Gärna så mycket som möjligt... Artikel 2 ska jag skriva klart efter A och B, artikel 1 är redan skriven, accepterad och publicerad. V 48 är det disputation.

Inga kommentarer: