söndag 12 augusti 2007

Sista natten i frihet

Sådärja. Söndag kväll. Imorgon drar det igång på riktigt. Jobbspurten. Jobba sent typ varje kväll om inte mannen min ska på fotbollsträning, göra mätbara framsteg varje dag, annars är det lika bra att lägga ner. Jag har sjukt mycket kvar att skriva, men är ändå laddad. Det måste gå och därför kommer det att gå.

Professorn anser att art 3 är klar för submission, så den kommer att gå iväg imorgon. Han anser också att art 4 ska bli klar innan vi bokar datum och fixar förgranskning, trots att denna ska ske senast 4 månader innan beräknat datum. För två veckor sedan alltså, om 30 november ska vara aktuellt, vilket han också tycker. Vet inte hur han ska få ihop det, men det är ju hans uppgift att snacka med fakultetsledningen.

Min färgglada plan som man kommer till om man klickar i presentationsrutan till höger ska jag också uppdatera, den stämmer ju inte alls. Men ikväll är jag ledig. Ska bara packa dagisutrustning till grabbarna.
Edit: Den där dagispackningen hade visst rare maken redan tagit hand om..

Inga kommentarer: