söndag 19 augusti 2007

Hej och hejdå!

I helgen har jag stått på huvudet i rabatterna och rensat ogräs. Detta har förmodligen inneburit stort nöje för ett otal förbipasserande bilister som har kunnat beskåda en stor rumpa, beklädd med rätt fula rutiga shorts, som har stuckit upp mellan blommor, buskar och tistlar. Men det bjuder jag på. Självdistans kan vara användbart.

Imorgon åker jag med tidiga flyget till en lärdomsstad lite längre norrut, för att gå ledarskapskurs hela veckan. Detta kommer förmodligen att innebära fem dagars bloggtorka, men å andra sidan kommer jag nog att komma hem lite klokare. Ledaren i mig kan inte annat än utvecklas. Jag är en vara-till-lags-person ut i fingerspetsarna. Det är ganska jobbigt. Måste lära mig att bestämma lite över andra. Det kanske är kul?

Inga kommentarer: