torsdag 10 april 2008

D minus ett

Jojo. Det drar ihop sig.

Idag har vi haft seminarium här på eftermiddagen. Jag har inte pratat själv, det blir nog av det imorgon, men handledare C har pratat, och opponenten och en betygsnämndsledamot. Hade blandade känslor innan, tänkte dels att jag inte hade tid att sitta där en hel eftermiddag, och dels var jag lite nervös över att de skulle beröra områden som jag inte är så bra på, och tycka att de är jätteviktiga i sammanhanget. Samtidigt var det lite lyxigt med en hel eftermiddag, som ju faktiskt anordnades om inte för min skull, så ändå lite på grund av mig. Seminarierna i sig var jättebra, och handlade faktiskt om grejer som jag känner att jag har koll på, så det var jätteskönt. Har börjat inse att det jag inte har koll på nu kan jag inte läsa in till imorgon i allafall. Det är nog bättre att gå och lägga sig i vettig tid istället.

Fast några saker måste jag göra först. Jag har fortfarande inget erratablad. Och så ska jag få över mitt pratmanus till A5-stora kort istället för fladdriga A4, som det är nu sedan genrepet. Men sedan åker jag hem.

Måste raka benen också, kjol imorgon ;-)!

Inga kommentarer: