tisdag 1 april 2008

April. Inte klokt...

Alltså. Det här är ju helt galet. Ändå finner jag mig själv småleende vid tanken på att om 10 dagar är det över. Fest.

Just nu skriver jag pressrelease. Fick rådet av en kollega att jag skulle formulera mig som om jag skulle förklara för min son. Jojo. Sonen skulle fråga vad det har med hockey att göra. Typ.

10 dagar. Sedan blir det ny blogg! Just nu är den rosa... skulle vilja kombinera med grönt utan att få effekten av lisebergskanin...

Pressrelease var det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rosa o grönt är fantastisk kombination. Det finns en otroligt fin tavla av Henri Toulouse- Lautrec "Marcelle Lender dansar bolero..." där kvinnan har en grön klänning m rosa foder. Googla den!
Du är värd all peppning, all beröm och varenda present nästa fredag. Du är en superkvinna!! Det är helt otroligt att du klarat av allt.
Spa, massage, lyx behöver du nu.
Kramkram och sköt om dig; och tänk på att du har lyckats med det som få klarar av!!