måndag 17 mars 2008

Laddad, typ

Hejhej bloggen, ursäkta min försumlighet de senaste dagarna. Har varit lite... omotiverad. Nåja, nu är det måndag, nya friska tag, fyra arbetsveckor kvar till disputationen. Nu går jag ut starkt och ökar.

Festlokal har jag fixat, och tillsammans med söte maken har partyplanerandet påbörjats. Det ska bli kul, men det kräver lite organisering. Som maken så klokt påpekade - det känns lite märkligt att disputationsfesten blir större än vårt bröllop... fast det har ju sin naturliga förklaring i att vi inte bjöd hela jobbet på bröllop.

Sedan är det ju den där presentationen och opponeringsprocessen också... jag vet inte riktigt vad jag ska ta itu med först. Börja göra powerpointpresentationen kanske, och bygga ut den efterhand? Började göra en lista på områden att förbereda, men den glömde jag hemma. Smart. Nåväl, energin är tillbaka, nu kör vi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Vi ser mkt fram emot disputation och fest. Har din fest åldergräns? Kan en liten bebis få komma med?
Vi ses på fredag om inte förr.
Kram
/Hanna

Annica sa...

Hm, få se nu... jo, det blir en åldersgräns på 1 månad för att få komma ;-)! Din lille blir faktiskt inte yngst på festen..

Kram!